Pazar Araştırmaları

Pazar araştırması, belirli pazarlar ve hedef müşteriler hakkında güvenilir veriler elde etmek için sıklıkla başvurulan bir yöntemdir. Pazar araştırması sayesinde kuruluşlar ve endüstri birlikleri, Pazar dinamikleri ve gelecekteki eğilimler hakkında paha biçilemez veri ve istatistiksel raporlar elde edebilmektedir.

Bu bağlamda; Master Analiz; pazara girmek isteyen ya da pazardaki pozisyonunu iyileştirmeyi amaçlayan müşterilerine güvenilir ve geçerliliği sınanmış bilgilerle Pazar risklerine ve belirsizliklerine karşı destek sağlayıp daha başarılı hale gelmelerine katkıda bulunmaktadır.

  • Kurumsal İtibar ve Sürdürülebilirlik Araştırmaları
  • Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları
  • Müşteri Profili Araştırmaları
  • Tedarikçi Beklenti ve Memnuniyet Araştırmaları
  • Yatırım Öncesi Pazar Araştırmaları
  • Dağıtım Kanalı Etkinliği Ölçüm Araştırmaları
  • Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Araştırmaları
  • Alışverişçi Davranış Araştırmaları
  • Pazar Payı Araştırmaları
  • Reklam ve Medya Araştırmaları
  • Sektör Analizleri
  • SWOT ve Benchmarking Araştırmaları
  • Kampanya Etkinliği Ölçüm Araçları
  • Çalışan Beklenti ve Memnuniyet Araştırmaları